三星期來

第一晚可以七點前回家吃飯不用補習;
(是否該感謝那位放我飛機的學生呢)

第一晚可以唔帶那疊file和書回家;
(雖然很多時都是完整無缺郁都無郁過咁帶黎帶去)

第一晚可以不存任何內疚安然入睡;

第一晚可以不用半夜責醒好驚未做哂野;

第一晚可以唔駛擔心份lessonplan。


因為幾份lessonplan終於寫完,yeah。總是把重要事拖至deadline前的一秒鐘才做好,然後落得終日擔驚受怕的下場。無論如何,過埋明天就是神仙(其實仲有兩份功課下星期交囉),明天的事明天做。


btw,真係覺得自己係個窮苦學生,日日放學仲要跑去補習,星期一至七不間斷(有時仲要一日兩個學生囉有無搞錯),d會考pastpaper前前後後做左至少四五次,而家我真係熟到可以背出黎。相比起前兩天才識的我媽朋友個女,年紀與我相若但有錢女,餐餐一個人食都要至少二百蚊,仲話唔敢食茶餐廳怕污糟,嘩我放學求其食個包咋。

6 thoughts on “三星期來

發表迴響

