我想


  • 想看戲
  • 神探
  • 聽說跟漫畫異能者類同
  • 想知道為什麼屬三級,太暴力嗎
  • 還有,破事兒
  • 彭浩翔是不能錯過的
  • 雖然多個小故事連串好love actually
  • 反而有點期待阿嬌stephy那段
  • 關於友誼的
  • 可能是,對長衫的情意
  • 好想去工展會
  • 吃雪糕
  • 星期五去好嗎
  • 想做好多好多事
  • 每每到這些時候就特別掛念你大花
  • 因為好像只有你會陪我瘋
  • 我都不好意思去要求別人陪我
  • 其實我是可以獨個兒去
  • 例如看戲啦
  • 我心急嘛,常常想做就做
  • 但又覺得有一點可惜
  • 快樂是應該一起分享的
  • 有誰也是這樣想呢
2 thoughts on “我想

  1. 我梗係勁掛住你啦(仲使講既)
    可惜真係好難將呢份情感收埋
    已經去到不能抑壓的地步了
    (你睇下我幾掛住你啦 你快返黎呀呀呀)

發表迴響

