router與printer

弟為方便他的xbox360(四千幾好貴呀;又,點解唔買wii!)在廳上網,於是買來router。經過一輪接駁工程,家中的三部電腦連xbox四機能同時上網。

晚上,我想print一些文件,我房沒printer,以往都是用手指過了file再走到弟房中print(勁煩!)。

我:我想編野。
弟:你在自己的電腦直接print就可以了。

按過制後,立刻跑回弟房中,看見printer在動。
我:(高呼)wow! Amazing!!!(差點沒拍手鼓掌)
弟:(冷淡地)乜你未見過咩,有咩咁好興奮。
我嘀咕:(咁真係好勁喎)

吱吱吱……(奇怪聲音出現)

弟:(把A4紙大力抽出)又唔放好張紙,jam紙喇!
我:咁再print過囉,哈。

發表迴響

