受寵若驚

剛從教會的退修營回來,累得不似人形,隔天才開電腦。

一click入wordpress,第一時間發現管理版面更新了,雖看不慣,但看見好像多了許些功能,而且仲有得用html!(這可是我唯一會用的編寫工具,同埋pascal囉,但已忘記得七七八八)

然後我發現的是,多了一萬多人次!!

咩事呢,忽然多了人到訪,仲要係一萬多人次!平日來這兒的人次大概幾十到一百左右,我何德何能吸引普羅大眾來看我blog啊,這樣乏善可陳的文字,這樣平凡的我。

都是因為商學院小姐的魅力。

原來多位網絡名人都連了我這篇。人在中環的ck老闆都連了我!ck都睇我個blog呢,作為小小讀者的我難免有點受寵若驚,又有點激動,感覺好像跟明星握了手一樣,可能只是一瞬間的事,但都夠我威一世。

小妹很感激每一個路過行經此地的人,包括各個有名氣的博客,無以為報唯有努力寫寫寫。

一萬多人除了來自人在中環,就是一些論壇,如影響力最強的論壇大哥高登。相信是有人轉載我的文章,跟巴打們分享美女。

跟大家分享文章我當然不介意,不過有點怕有一些人的評論,無故以粗口來批評(ok我知道這是他們的文化,但不等於我認同),不合心意的就大肆批鬥一番。

但可否也尊重一下別人的信仰?我一向大方承認基督徒的身份,我不以基督為恥,你不相信的話我們互相尊重即可,有必要踐踏別人的宗教嗎?

唉,我怕我愈看愈氣,立刻關閉網頁就算了。

嗯,至於那位商學院小姐,其實本人與她並不相識,我亦並非她的擁躉(拜託!),有關她的事情亦非一手資料,不過是以訛傳訛得知。(好多人同我講想識佢囉,咩事)

其實大家除了可以驚嘆,也可以欣賞角度看這事,少一點負能量好嗎。

9 thoughts on “受寵若驚

  1. 我想話呢… 尋晚我收到個朋友條line, 話我知, 佢個friend forward 左條line 比佢睇, 係個度佢看到我個名.
    我都愕左然, 打開之後, 就見到妳個blog囉! 原來佢地都係慕商學院小姐之名而黎.

  2. 我想話呢… 尋晚我個朋友send 左條line 比我, 係佢朋友forward 比佢既, 佢這係個度見到我個名.
    我都愕左然, 打開條line, 原來係你個blog! 原來佢地都係慕(商學院小姐)之名而黎.

  3. 我覺得CK係人肉宣傳易囉,俾佢link一link好過賣廣告!我都試過一夜之間見到人流多左100倍(無講笑),原來又係CK,哈哈。

    我都係一d forum見到有人轉載你o既文章,靚女o既號召力真係不容小覷。

  4. 我也發現我那好日都不會有人到的垃圾blog竟有人因我在你這處留言而大駕光臨, 還一頁頁的看, 當真臨表涕零, 不知所言!

    btw … 不是年頭或年尾退修的嗎?

  5. 揚眉:
    就係咁先得人驚!

    Elizza:
    人肉宣傳易!!唔知ck睇左會有咩反應,可能會怕左我地呢班小讀者。

    安妮:
    謝謝你啊,經你這樣一說我就安心許多了。

    Felix:
    哎唷,好似連累左你。
    年尾都有,今次是年中全教會退修營。

    CK:
    你是很多人的偶像呢,要一直寫下去啊。

  6. 我是從另一個blog看到link過來的,後來也forward了該post給幾個朋友。確是比我以前見過的8A+靚呀。
    那些"批評"是論壇上的吧, 如果粗口只是作助語詞就不用太介意。。

發表迴響

