遇到好人實錄

我要為我生命中能偶爾遇到好人而感恩(雖然偶爾仍然會碰到壞人),其實這個世界是有盼望的!

事情是這樣的。

話說這陣子我在儲7-11的印花。ok我覺得我要先解釋一下,我從來沒有儲東西的癖好,我不是那種看見公仔便大叫kawaii,換齊一套便很開心,這不是我的風格,其實我好憎粉紅色好憎一切懶可愛物體。唯一一次換公仔是N年前麥當當的一對kitty&daniel(有人記得嗎?那時很多人換來做結婚的車頭公仔,有那麼多人結婚嗎?),當時仍是中學生的我放學經過家樓下的麥當當,竟然發現有太空人look,點解可以搵個膠笠住個頭既?因為太好奇(!)所以我就換了一對回家(然後火速被家母處決掉,母親最討厭毛公仔,所以我小時候是沒公仔可玩的)。好了,我的換東西歷史到此為止。

我儲7-11的印花當然是為了那隻英國熊人啦,我不是牠的fans(但係我曾經擁有牠的筆袋,用的時候都唔知原來佢咁紅既添),只是覺得牠穿的褸都幾可愛喎,不如換一隻來看看。

一萌生這個念頭便大件事了,因我實在很少到7-11買東西,買亦極其量十多二十元,咁幾時先儲得完!於是我便在7-11發狂地想我可以買些甚麼呢?結果買來薯片呀糖果呀那些我根本不吃的東西,再加一本雜誌,我得到了三張印花。

我首次感受到原來印花是如此難儲,終於明白為何總有人四處問人乞取印花(對,完全是乞回來的,因為我正在做這件事)。

經過我自己的一番努力和友們對我的厚愛,我終於儲到七個印花,好遜。(點解係七個?點解儲左五個之後唔即刻加十蚊去換?我都想知,真要問問替我貼印花在卡上的人兄。)

還欠三個啦啦啦。我連續多天日夜在想,把握機會將東西儲埋去7-11買。

前兩天的晚上,我想起我的郵票用完了,可以去7-11買,yeah。怎知道付款的時候,收銀員嬸嬸說郵票不能計,所以我不夠錢換印花,我當場灰哂,好慘啊。

失落的我唯有一邊把玩店內display的熊人,一邊想我可以再買甚麼。可能我玩display熊玩得太投入,神情太過可憐,旁邊的男人被我打動了,他居然將四。張。印。花。送。給。我!!!我還來不及反應,他便已經離去了。

這位先生是我不認識的!陌生人來的!!他送我印花呢,雪中送炭啊,我簡直像遇見了天使。

這篇寫得好長,其實我只是想謝謝這位好人先生,令我的人生再次充滿希望。

5 thoughts on “遇到好人實錄

  1. 自從麥噹噹換Snoopy既熱潮掀起之後,換呢樣換個樣既文化就冇停過,而換到最多印花既人,就係最唔想換到公仔既吸煙男人。世情就是如此吊詭。

  2. 我換左一隻之後就放棄左喇……因為真係唔知係7-11有咩好買。最後買呀買呀……可能用上成$60-70先「換」到隻公仔,其實好唔抵囉。

    前兩日我係巴士站地下見到有兩個貼紙,可能係有人跌左,或者唔要。真係「甲之熊掌,乙之砒霜」。(OK,呢個比喻係有d誇)

  3. 艾米:
    仲有晚晚狂劈啤酒的男人,佢地真係勁多印花!

    Felix:
    其實去7-11買東西好搵笨的,比起其他地方貴咁多,趕時間就另計。

    Elizza:
    我前兩日真係有係7-11門口附近地毯式搜索地面,企圖想有地上執到寶,不過失敗了。

    砒霜!哈,可能有d人真係會覺得這些禮品有毒,會影響他們的一生。

    余若虛:
    掉落垃圾桶!如果我見到,真係可能會走去執架(哇,為左d咁既野,無哂尊嚴啦我)。

發表迴響

