拿,先旨聲明我唔信架。

不過見咁多人sss玩我又玩下囉。(唔好鬧爆我,當係一個無聊小遊戲ok?!)

點知,結果係:

前生從鄭州來本姓岑,為風情妓女。
後世去彰州王家托生,為堂口渣FIT人。

竟然同Elizza既一樣囉!我有理由相信,我地曾經係流落風塵既好姊妹,一齊出生入死既好兄弟。來讓我們相認吧!

(科學點的說法是,我地生日日期相差兩日,年份又相差無幾,名字的組合又相似,就得出相同結果囉。所以話呢,呢d野真係假到暈,不過揚眉你係穿梭機機師真係好威喎。)

14 thoughts on “拿,先旨聲明我唔信架。

  1. 好兄弟,你下世仲唔係叫王貽興!?

    我係王占呀!我地又可以交換日記喇!仲要出埋書!(書名:《人在江湖 有情有義 之 劈友事件簿》)

  2. 係喎,我都無留意係姓王既添,唔通我真係王貽興?!

    yeahyeah,真係可以keep住交換日記呀,之前果本應該叫做《援交姊妹花 之 娼妓回憶錄》(!!)。(好爆呀呀呀)

  3. 引用通告: 清秀小尼姑與有型靚仔醫生的混合體 « C9 Ai Mei Li 師奶愛美麗

  4. 三點姐姐:
    你果然係我地既姐姐,要睇住我地做細既呀。

    (我地仲要幫下世改埋名,真係好爆!)

    揚眉:
    咦……大俠你唔好咁喉禽啦…小女子怕羞架嘛。

    雲:
    難得兩位大俠賞識,請受小女子一拜。

    哈哈,我都覺得好好笑呀!(睇一次笑一次呀,我地真係好無聊)

  5. 我都覺得好好笑呀……突然間覺得自己風情萬種左十倍囉,wakakakakakaka!

    但我期待有更多角色o既出現,黎黎去去都係妓女、大俠同飛機師,好悶!

  6. 好好笑之餘﹐其實得一個結論﹐我地真係好鬼無聊囉﹗﹗我真係當左自己係大俠囉。直覺話我知﹐前世我救你地脫離火炕囉。

    (頂呀﹐你地就話係妹妹仔唧﹐我幾十歲人架嘛﹐都咁癲﹗唉﹗)

  7. YES!!!!!
    我覺得我地實在太投入角色啦,一時間未能抽身啫(我都突然間覺得自己多左一份青樓女子既嬌媚囉!好驚呀發生咩事)

    哇,既然大俠於我地有如此恩情,我地無以為報,唯有以身相許。

    (雖然無聊左少少,但係都真係好好好笑呀!)

  8. 梁巔巔:
    Nice to meet you too =)

    紫微斗數。真。係。準。嗎?

    Derek:
    點解要呃我地講時辰八字呢?
    其實我都只係知道自己出生年月日,時間都不清楚。

    都是玩玩而已,但幾好笑囉,哈。

發表迴響

