再黎數學歌

【三角關係】

歌詞:

Verse:
直角三角形 有三條邊
最長那邊 就是斜邊
Pheta對住 就是對邊
餘下那條 就是底邊

Bridge:
記得邊邊打邊邊
Triangle有三個Angles
Angle的總和是一百八十度

Chorus:
要找角度 有三條路
有對邊斜邊與底邊
怎樣做? 才可以計到
Sinθ 是對邊除斜邊
Cosθ 是底邊除斜邊
Tanθ 是對邊除底邊

Chorus 2:
Tan等如Sin除Cos
Sin九十度 就等如一
Cos零度 也等如一
Tan四十五度 又等如一
SinSquareθ加cosSquareθ亦是一

Outro:
記緊帶印有HKCEE的Caltor
如果唔係背晒Formula都係假

雖然無咩人欣賞,不過我好鍾意喎,所以唔理咁多,再貼!

10 thoughts on “再黎數學歌

  1. 哈哈哈..我剛剛好認真..真係好認真咁聽架..佢唱得幾好丫..我仲一路聽一路唸..咁就識架喇..不如你出一題俾我做啦..我都話我 HKCEE係..SKIP晒所有 Sinθ Cosθ ..完全唔知做緊乜呀..鳴~~我唔要同數學做 FD!!!!

  2. Felix:
    我都記得係叫鄰邊!

    Kris:
    係囉,d歌詞好多野都錯,明明係HKEAA。
    嘩,你敢在學生面前唱這歌嗎!(好難為情喎)

    C姐姐:
    哈哈,難得你咁認真,下次出題數比你做。
    (其實我同數學都唔算friend架)

    Areal:
    謝謝留言。

    我都發現d歌詞好多地方錯,你果然有留心聽呢(要讚呀!)。
    哈哈,雖然有少少廢,得啖笑,但都叫吸引下d學生讀書既。

  3. 我岩岩俾我一個內地的朋友聽依首歌~
    同佢解釋香港有隊unidex~~
    笑死佢~~佢唔明個種文化~但係見佢笑得咁開心~都好開心~
    unidex既歌~佢最鍾意三角關係~

  4. WAYWAY:
    哈,將快樂分享予其他人是很好的事啊!

    Angie Lai:
    抱歉未能幫到你,我都不知道哪兒找得到。

    子仙:
    好好笑呀嘛。

發表迴響

