十份想

當年仍未成為搞笑組合的少爺占,在電台單拖主持感性的音樂節目,有一個環節叫【十份好】,就是每天選十件好事,非常正能量,數完倍感人生充滿盼望。當時是個學生妹子的我很欣賞,欣賞到要開個xanga來仿傚一番,真是既天真又傻。後來也沒有特別要記錄十份好,想寫甚麼便寫甚麼,就失去了原來的意思。

現在我將十份好的point form風格保留,字義改一點點,寫一篇十份想。

1. 好想睡到自然醒。
2. 好想穿裙子。
3. 好想游水。
4. 好想寫信。
5. 好想去書展。
6. 好想買卓小姐本新書。
7. 好想買小克本新書,然後邊睇邊喪笑。
8. 好想用埋剩低既菲林。
9. 好想亂行街亂搭車。
10. 好想找間陌生的咖啡店坐一個下午。

慾望太多,時間太少。幾時我才可以完全擁有屬於我的時間呢。

5 thoughts on “十份想

  1. “1. 好想睡到自然醒。"
    唔似我地, 你D 咁0既年紀, 好易做到, 除非好多心事!

    “2. 好想穿裙子。"
    ???, 你係咪真女孩呀?, 唔係扮掛?, 你唔好D 呀伯呀!

    “4. 好想寫信。"
    仲寫信, Email 0丫0麻, out 左 D 喎!

    卓小姐, 小克,係邊個0黎?, 唔好意思, 同你有代溝!

    “8. 好想用埋剩低既菲林。"
    菲林係屬於我地呀伯0既年代, 你唔好撈過界

  2. 卡臣:
    熱左咁多日,好快會落雨架喇。

    Derek:
    叉電之選!

    天使男:
    我想架,不過無咁多時間呀慘。

    50歲阿伯:
    哈哈,看你的留言笑死我了。

    >你D 咁0既年紀, 好易做到, 除非好多心事!
    我無心事無失眠問題,只是天天都要早起不夠睡,貪心想睡多點。

    >你係咪真女孩呀?, 唔係扮掛?
    其實我係男人黎架,你信唔信丫,嘿嘿嘿。不是啦,只是這陣子因工作關係天天都得穿褲子,就想念穿裙子的自在。

    >仲寫信, Email 0丫0麻, out 左 D 喎!
    我很喜歡寫信的,近來買了很多有趣的信紙,特別想寫信。

    >卓小姐, 小克,係邊個0黎?
    卓小姐是卓韻芝,小克就是畫聾貓那個。

    >菲林係屬於我地呀伯0既年代
    其實我都不太會影相,你有影開相的嗎,有甚麼心得可以跟我分享一下。

發表迴響

