偷聽

週末在家休息,因為一些小事(母親無端整爛我d野喎),為表示我的不滿,以及阻嚇她日後不要隨便入房亂碰我的東西,我決定不跟她說話幾個小時。

我躲在房中玩電腦,門是半掩的,卻聽到父母在外的一段對話。

對話當中說的主角當然是我啦,又是關於我的種種不對。我剛巧聽到的是,有關母親要求我為她朋友的兒子補習,我拒絕了,原因是我上班後handle不了,但母親卻不接受。

母:佢根本就應該幫阿邊個個仔補習。
父:佢放工都咁夜,邊有時間呀。
母:可以星期六日架嘛。
父:佢返工都好辛苦啦,放假咪比佢休息下囉。
母:辛咩苦丫,個個返工都辛苦架啦,返咩工會唔辛苦!
……
……

Well……

16 thoughts on “偷聽

  1. 佢都知人人返工都辛苦仲黎攪你。。。
    大個女啦,唔使樣樣聽阿媽擺佈啦,同佢傾佢聽唔入耳咪算。
    讓步得一次又有第二次。

  2. 係呀,有邊個番工唔辛苦﹖

    但,有邊個番緊工仲得閒同人補習丫﹖十個都冇一個啦,咁嗰一個份工係咪一定都係咁辛苦丫﹖

    講完啦

  3. to Cat,
    網主唔得閒覆唔代表佢唔nice/慢熱/快熟wor

    回應番主題,
    俾著係我都一定唔會幫,家人應該體諒我lor我覺得
    簡直全力支持你! (雖然我地三唔識七,我只係你c姐姐的同事 hehe)

  4. 咁我唸我都要留下言..

    網主唔得閒覆唔代表佢唔nice/慢熱/快熟wor<— 絕對贊成

    回應番主題:

    母:佢根本就應該幫阿邊個個仔補習。<— 以我認識既你媽媽..我覺得佢都係腎下..之後佢都唔會迫你補既因為呢d野根本迫唔黎..你唔好 take it personal~

    至於"有邊個番工唔辛苦", 我呢個做三份工既人梗同意架~~~ 哈哈

發表迴響

