他們可愛的時候

做人有時又要公道一些。

並非所有學生都是惡魔,他們也有可愛的時候,常逗得我卡卡笑出來,但要忍住囉(好慘,笑都要忍)。

有一次,說到德蘭修女。

他們會說,得閒溝女。

又有一次,問他們情人節的英文是甚麼。

有人舉手說,honey day;又有人說,boyfriends and girlfriends’ birthday。

笑死我!!!

(還有更多笑死的事件,記得再寫。)

4 thoughts on “他們可愛的時候

  1. 教書同做人我諗都係苦多過甜架啦…..
    人生不如意事十常八九
    咁不如常記一二啦

    有時教書都幾好玩既~
    係有時………..

  2. 你班細路都唔係好得je。

    識得講得閒溝女,問到情人節啦wor,
    下一句,應該係問
    miss你今年情人節點過架?

    wakaka

  3. 韋嚇凸:
    係架,所以都要平衡下。

    Clara:
    yeah!!! 我都係最鍾意呢個呀,hahahaaaa。

    Kris:
    你講得無錯!佢地又點會錯過呢個機會呢,兩班學生都不約而同地追問我,不過我都係以私人問題為由拒絕回應佢地,好衰呀我,hahahahaaaa。

發表迴響

