樣衰的我

今天是同事史諾比小姐的生日。(取用此代號,不過是她瘋狂喜愛史諾比的緣故。)

(順帶一提,暫時未有同事知道我寫blog。所以我仍可盡情地寫工作的事。)

往常有同事生日,我們都會懶驚喜買個蛋糕唱支生日歌慶祝一番。但個性特別的史諾比小姐卻事先張揚,禁止我們買蛋糕替她慶祝。既然她如此認真提出要求,沒趣的我們也只好順順她意。(是因為年齡問題不想在辦公室張揚地慶祝嗎,但她只比我大幾年,仍不算老啊,完全不明所以來!)

後來我們想想,總不能當沒事發生,一些表示是需要的,於是有人建議不如吃個飯來慶祝。

問史諾比小姐甚麼時候有空,但適逢她的生日週,日子特別的難約,最後要約到下星期三才成。

我跟史諾比小姐擇好日子,就只差通知大夥兒。明白事理(!)的我想到,沒理由要生日的人主動開聲約飯局吧,多令人尷尬,於是我很好心地(!)發放消息,也向幾位剛巧碰面的同事發出邀請。(不幸地,當中有些是男同事囉!)

以下是我和某位同事的對話:

我:喂,下星期三得唔得閒呀!
同事:點呀,想date我呀?
我:!!!
同事:講笑啫。
我:!!!
我:有人生日呀,食飯。
同事:邊個呀?
我:史諾比小姐今日生日呀。
同事:哦,好呀。
同事:咦,下星期三廿九號下晝好似要開會喎。
我:ok,咁開完會先去玩啦。

對話結束後,我一直覺得有些不對勁兒,但說不出來。

回到位子,抬頭一看年曆,我發現了……下星期三是我正日生日啊!!!(sorry我真係唔記得呀)

而我,竟然在自己的正日生日(熱情+殷勤地)約人食飯囉!!!!!

好樣衰呀我!!!!!!!!!!

13 thoughts on “樣衰的我

  1. (有人肉google reader,我又係第一個。)

    我唔覺得主動約人同我食生日飯係尷尬架!難得機會同d少見面的close frd食下飯嘛。

    唔緊要啦,星期二我地同你預祝丫嘛~

  2. haha, poor you. But happy birthday!!!
    (By the way, it seems that in China, the tradition is the brithday-person invites people to his or her birthday party^^)

  3. 預祝你生日快樂!!!
    大個女,最緊要搵到目標!
    工作忙碌之餘要小心身體,因為身體髮膚來自父母,記住生日同阿媽講句辛苦晒!多謝你生我出來!(有口話人,自己無口講)哈

  4. 好耐無留言喇~
    不過你依篇日記令我拍案叫絕~所以真係要留言十卜一下~
    多謝你分享你教學既趣聞呀~
    D學生又時又真係幾谷氣~
    不過有時又真係好笑~好白痴~
    (我自己都算係半個老師~所以睇你寫既學生趣感真係好有同感)

    預祝你生日快樂~
    你日日做得咁晏~生日記得俾屋企人陪下你呀~
    早D返屋企抖下~
    通常D呀媽係個女又大一歲時,又會催下個女搵男友OR結婚~
    唔知你呀媽會唔會呢?

  5. 好野wow,做野做到自己生日都唔記得左!!
    不過呢如果你果位男同事知你果日係生日,就真係lol ><
    the day is coming 你會點呢,大把時間你lol ar。。。。。
    get used to it ^^"

  6. zoe:
    (其實當初約呢日我都無為意係我生日前夕添!)

    yeah, 又有得約會啦。

    C姐姐:
    我都想佢地唔知呀,佢地又點會唔知呢。

    The English Patient:
    謝謝。

    卡臣:
    謝謝。

    你寫的故事咁好睇,應該寫個比我嘛,或者送個笑話比我都得!(好貪心呀我!!!)

    Benedict the Sheep:
    Thank you.
    (Yes, and they will pay the dinner, haha.)

    Abby:
    我會的!謝謝你,新一年更愛自已,更愛家人。

    hystericireul:
    謝謝。

    點魅惑法?

    WAYWAY:
    係喎,好耐無見你黎留言。

    謝謝呀。我阿媽咁搞笑,梗係唔會咁簡單啦,有機會再寫,哈。

    Clara:
    哇,好有緣呀……同你阿爸,哈哈。

    我都好少遇到有人同我同月同日。

    無物:
    係囉,所以咪樣衰囉。不過無野既,他們都玩得,只係會比人笑下啫。

發表迴響

