零九年的第一天

090101hiking

(別誤會相中人是我,她是我可愛的友藝術家小姐。)

除夕夜沒出外倒數狂歡,留在家乖乖早睡,為的只是元旦日的行山。

我們教會每年一月一日都有個不明文活動──行山,沒分年齡階級大大小小的都一起去,每年如是,像一年一度的元旦冬泳。活動無論如何都會舉行,只在於你會否參與。以往幾年,我經常在紅假睡至日上三杆,懶惰非常,錯失許多難得的好節目。

驚覺自己太久沒運動,也少了去行山(從前我可是行山達人來的,有段日子因為考章需要行三天兩夜的山,最厲害是勇闖鳳凰山)。於是決意零九年的第一天就去行山,作個好開始。

今趟行的叫龍脊,很容易行的山路。零難度,而且天氣好極,天藍得不得了,微風送爽,行得好舒服呢。

照片是我拍下的,隨意地捕捉的神髓最美。相中的藝術家小姐笑得好燦爛,很自然流露,配合如此美的天色,看見都叫人心情開朗。

原來快樂就是這麼簡單。

8 thoughts on “零九年的第一天

  1. 真係忍唔住要留個言
    你唔係達人, 你係行得最慢的人, 最近睇番行山的notebook, 你還記得行山的事嗎
    一個唔認識我們的人, 在山下問ying2到未, 還為你打氣
    真令人想念的日子
    哈哈

  2. 哈哈!看見"勇闖鳳凰山"
    我也忍不住要留言
    你啊!是被irene半拖半拉的扯上山然後再拉落山啦 哈哈
    好懷念五星戰隊啊!

  3. 雲:
    呵呵,祝福你啊。

    花:
    係囉,我地果日都係度講,如果你係度,一定係行兩步又嗌哂救命咁,好想打鑊你呀真係,快d返黎啦,掛住你呀我地。

    Irene & Dry:
    你地兩個想點呢,做咩係度踢爆我呀,今時已經唔同往日,我已經進步左好多啦!
    講堅的,唔信搵日去行下你地就知,哼。不過都唔知幾時先有咁既機會了。

    (講起我都好懷念當年行山wildcamp的日子,雖然辛苦爆,不過真係好開心,難忘的。)

    Lukyan:
    咁岩!!! 可惜無緣相見。
    元旦果日超多人行山呀,搞到個山好逼(!),然後居然有人話果度多人過旺角,勁誇張,hahahaaa。
    喂真係搵日行下山啦我地,健康新人類呀。

發表迴響

