扮cute

昨天讀到小云這篇blog,關於有人直斥其扮cute所為,我即時好想在辦公桌前舉手大叫:「同意x100!!!」(我究竟係咪想死呢,小云會否立即執齊刀槍想做低我,又或馬上寄些生化武器來我家呢)

那人說:「物以類聚睇黎你與黎小華都咁癈,幾十歲來扮Q妹,朱古力~古古力,好白痴,一天到晚記住你的好,有冇咁好呀~發夢二人低B中女!」

拿,古古力呢個位,又的確很扮cute的,幹嘛要將一個正常的名詞喚成疊字音,發生咩事呢,在跟bb對話嗎。

大人大姐在扮cute沒錯是一件令人髮指的事,(旁邊的人會受不住吧,例如打冷震->冷親->感冒,好慘啊),所以身為良好公民實在應該將有關人士譴責一番。(來,一眾扮cute中熟女快來給我跪下!)

為何作為女性的我亦深明此大義呢,這是一個有關唔小心扮左cute而比人鬧的故事。

想當年我剛上大學(天呀,當時我還廿歲不到,仍算青春少艾吧),有一次跟大學同學大伙兒吃火窩去。正在吃得興起,氣氛非常融合又高漲,那時我看到檯的另一端有我愛吃的冬菇,我就跟同桌的男同學A先生說,可唔可以幫我落果d菇菇,好好食架。

A先生馬上回我一個鄙視目光,冷冷地說一句:唔好扮cute好唔好。(嘩,呢d咪好朋友囉!!!) (幸好,畢業多年我們仍是好友。)

於是,我就明白,扮cute危害他人健康(情侶間除外),尤其於我此等獨立堅強的女子,再字字bb話真會令人好想死的。

但話說回來,真正幸福的人才有資格(嘔心地)賣弄幸福的。雖然有時看你寫記下你的好/喜歡你的xx,我仍會嘩然以及好想死,但我心底還是很替你高興,也會祝福你啊云。

21 thoughts on “扮cute

  1. 哇哈哈哈!!! 扮cute都要有本錢呀。:P

    (不過事實係﹐現實的我不能扮 cute 所以先係網上扮囉。)(當然男友前除外。哈哈!)

    好久沒有這麼幸福過﹐俾我曬下啦。唔好嘔啦。:P 嗯﹐最多食飯時唔好睇我個站囉。

    (又﹐你咁一link﹐多左好多人來呀!! 平時小貓幾隻之嘛。你好勁呀!!)

  2. 我今日係又一間tase見到有位年約40過外的男尔話:我地要番去拎個籃籃先夠拎啦。
    唔係想講是非,不過真係係諗起你呢篇野,我係咁笑,d人都唔係我做咩。。。
    是,我知係同個你講野,但係你d仔都十幾啦。。。

  3. 不防相告那雲網誌留言是本人留的.真的很難頂嘛…年將三十還古古力前又話記著你的好…妳們看得太多黎小姐了,她寫的blog很是有個人風格,但看了的人又做跟隨者,但好多時會over了要知當看到妳們寫古古力,打爆妳個頭,記著妳的好…就知妳們是看黎小姐,有次見某blogger標題:記著你的好,我似為是寫男朋友那知是寫爸爸…或者是我解讀錯誤或是那blogger很喜歡這一句但又沒男友好套用所以把爸爸寫入此題…記著你的好,看了有點亂倫感覺。
    我沒介意女孩子有可愛一面,但廿歲打後就可免則免,總有另些角色扮演,香港女孩總是一窩風..穿著髮形化妝現在連寫blog形式也摧向一體化.

  4. 匿名:

    這個你也要管?

    我都見過有廿到尾的女孩子用高了8度的bb聲線講電話, 係好難頂…….

    網誌是很個人的, 扮cute咪扮cute囉! 一體化咪一體化囉!

    好多事都不是我們控制得到的, 何必去理?

  5. to 匿名:

    聽講人地係"係自己地頭, 做自己嘢", 我諗佢應該冇send貴賓咭邀請你睇, 睇唔睇你自己有權選擇, 你可以話頂唔順, 但就唔可以叫人唔好呢樣唔好嗰樣囉 ! 你自己perfect咩? 一啲缺點都冇? 係自己blog都要顧你感受, 你邊位呀?

  6. “扮cute" is a judgment call. Simply “be cute" can be what a person or a couple feel without the need to justify to the outside world.

    I’ve loved this quote since I first read it in a book,
    “The big question about how people behave is whether they’ve got an Inner Scorecard or an Outer Scorecard. It helps if you can be satisfied with an Inner Scorecard. I always pose it this way. I say:

    ‘Lookit, Would you rather be the world’s greatest lover, but have everyone think you’re the world’s worst lover?

    Or would you rather be the world’s worst lover but have everyone think you’re the world’s greatest lover?’ Now, that’s an interesting question.“

    And let me end this comment with this quote I love.

    “To me young has no meaning, it is something you can do nothing about. Nothing at all. But youth is a quality, and if you have it you never lose it.” — a comment made by Frank Lloyd Wright in an interview with Mike Wallace

  7. 無聊﹐又留個言先… … 因為到今日都仍有人從呢篇來我度。我走來睇返﹐想起都覺得好好笑呀~~~ 哈哈!! 😛

      • 江山易改﹐本性難移。更何況我冇諗過要改播。Wakakaka。

        (哼﹐就係中意激死D唔抵得既人。)

        (又﹐估唔到咁就一年囉喎… … :O )

發表迴響

