人生還是滿佈期望與失望

不過想寄一點心情,沒其他意思。(會不會太此地無銀呢!)

人逐漸長大,已不大會把期望放在別人身上,很怕落空的感覺。始終將心機放在自己可以努力的事上,實在得多。

可是人太善忘,除非不斷替自己溫習難受的感覺,否則在那片刻的談笑間,又把那道防衛機關解開,記不起要保護自己,忘卻自己原來會受傷害,那麼容易信人。

我就是這樣的人,常戇戇居居對人信到十足,人家問我甚麼我都如實報導,差點沒將整個人生發生過的事都告知,總是認為若要人怎樣待我,我就要先怎樣待人。及後發現一直信任的人原來存在很多瞞騙,內心馬上被傷害,很失望很失望很失望,心中狂問為甚麼?

想起來,也不能怪誰,是自己戇居,一廂情願以為事情是這樣發生,讀到故事的另一面,又要接受不來,由始至終不過是我一人的問題,人家沒必要配合我,也無明文規定要滿足誰的期望,是我笨而已。

然後,我再替自己重溫不要對任何人產生期望,每個人只屬他自己,為自己而努力生活。

沒事的,縱然很蠢,而這種事情也在我生命中不斷重覆,我仍會視為一種學習,直到長大成為一個不再介懷的成熟人。

21 thoughts on “人生還是滿佈期望與失望

  1. (今篇)第一次留言,你好!(笑)
    我覺得因為個別事件而對人完全失去信任,就得不償失啦
    可能於我黎講,對人處處提防猜忌既傷害性,
    遠較年中俾人扇一鑊為甚
    唯有將可以 信任既朋友 同 其他人 既界線盡量分清就算了

    • 我都係(今日)第一次回你的留言,好高興認識你呢。(!)

      當然明白親疏有別的道理,我亦不會對一般人抱有甚麼期望,
      只是你想想,傷害你的人,是無心好是有意好,往往是你最信任的,對嗎?

  2. 妳好塋塋,
    今次係我第一次係度留言,我一直都有睇妳既BLOG呀!
    見到妳唔開心實在令人好心酸,
    妳要努力呀!呢個世界係美好架,
    妳係一個好堅強既女仔知嘛??!?

      • 妳好瑩瑩,第一次回你留言,我一直都有睇妳既BLOG呀!
        你真係好用心覆我地d留言,你要努力寫呀!

        (好啦唔玩啦,炸爆你mailbox…haha)

      • 多謝你呀! 得到你既鼓勵我覺得好開心呀!
        你地咁珍貴既留言又點會炸爆我個mail box呢,即使真係會,炸死都是值得的。

        我會努力的! 你都係呀!!!

  3. 噢﹐我以前成日都係咁﹐超戇居。不過傷心多一次就會醒多少少啦。

    不過冇既﹐都唔好因為咁而唔對人掏心。不過掏心﹐唔可以成日做咁囉。

    • 雲,我就知道你會明白我的。(嗚!)

      像我們這樣蠢鈍鈍的人,究竟要被傷害多少次才會學得乖,既可以收放自如,又不放在心上。

      每一次我都埋怨自己,卻依然有下一次。我真的好蠢。

  4. 戇居有戇居好, 小弟都好戇居, 但戇居得「勻稱」, 唔開心果下通常好快過!

    不過大個女, 都要眉精眼企少少喇, 唔好咁易俾人搵笨。

發表迴響

