成也風雲‧敗也風雲

經蘇儀小姐的勸喻,我發現我不能再在blog上寫盡悶爆工作事,作為一個女生(雖然我宅!),好應該寫寫化妝華衣美物,走向資本/消費主義路線,多圖少字才是王道!(得啦得啦,我知我篇篇都長篇大論悶死人了)

最近看了套戲,風雲II

(小心!以下內容可能涉及劇透,準備去看此戲的人請不要往下讀。)

先聲明,本人並非風雲漫畫的fans,也對風雲完全零感覺零印象。選擇看,只因有人話想睇,咪睇囉。

睇完,我想講:

1. 對白有無再少d呢下,兩位男主角本身已經夠沉默,大部份的說話都由眼神交代(ok, 我知你地的眼神夠凌厲啦!)。而兩位女主角,只得兩句對白:風大哥,雲大哥,完。

2. 其實戲中的CG非常好睇,尤其黃德斌憶述成魔那一段。有人說是抄戰狼300,但我無睇過,所以ok。

3. 謝霆鋒呢個角色想點既呢?

4. 舊龍骨有乜用,斷左又點呢?

5. 情節有犯駁位 (該追溯漫畫原著嗎?),如果步驚雲可以練成咁勁(!)的劍,咁聶風又何必去成魔呢。

6. 究竟因並非世上原有的劍而創的「霸」劍係咪gag來的,為何我會笑了?

7. 老老實實,係咪開續集先?

我知全城鬧爆,但我又ok既。始終我支持港產片,能夠提供我兩小時的享受,有CG睇,之後仲有得笑,仲想點。

附上原著的「霸」劍:

圖片來自COMICSWORLD

9 thoughts on “成也風雲‧敗也風雲

  1. 4. 相信會改朝換代。
    如果龍骨有法力,皇帝可以自用。
    如果龍骨只係風水工具,爭黎把鬼?又唔係你祖先。
    5. 相信無明有心玩佢兩個。當時無明只係受傷,唔係暈左。
    6. 你會創出原有的劍??

  2. 霸劍係笑位黎啦~
    可能真係好悶
    我笑到標眼水
    我細細個都有睇天下畫集(風雲)
    估唔到拍成咁~
    不過我好like萬劍歸宗個野!!
    但係呢套戲係緊期難得一見既爛片!!

  3. 3. 風雲 2 是不能夠用一個完整故事角度去看, 謝的角色是有下文的, 所以必需出場
    4. 龍骨於風雲 2 中有兩個主要作用, 其一為代表中原氣數, 斷了便從此多事; 其二是具有鎮靜功能, 片中第二夢說過, 聶風只要龍骨多幾日, 便能定下來不入魔, 側寫龍骨鎮靜效果
    5. 原先去找邪王是無名的主意, 因他沒想到雲的潛能可於短時間內創出不下劍廿三的劍法, 他自己有說
    6. 好多人睇鬼片都當笑片睇

發表迴響

