校園趣味第108回

(這樣做人會不會太過份了點!! 明明立下心志要勤寫blog,最終竟然相隔兩個月才寫一篇新的,不禁驚覺時間實在過得太快了(心虛…)。

心中亦有很多題材想寫下,但再寫情話該會令人神共憤吧。我還是寫回我最擅長的無聊野吧,也是寫得最開心的。

題外話,其實我都好鍾意看無聊低b野,所以蘇儀小姐收山不寫,確是令我失落了好一陣子。)

來炒個冷飯吧,寫學生們的低b事件簿最好看,呵。

話說,有學生經常在課上自稱皇上,會說出「朕今日抱恙唔係咁想聽書」之類的話。

有時我都會同佢地癲下,以「皇上保重龍體,但亦不能棄江山於不顧,讀書要緊呀皇上」作回應,即可換來「都有d道理,好啦朕就聽你講啦」,立時風調雨順,國泰民安。

前幾日,皇上同學忽然向著某同學大呼:將軍,快d派兩個士黎保護朕!
(想必是有刺客危害皇上性命?)

我(好奇):咦?係士,定士兵呀?

皇上(肯定地):係士!

我:下,咁佢地係咪要打斜行架?

皇上(很驚訝):點解你會知架!!! (有如遇上同道中人!)

皇上: 我真係要佢地每一步都打斜行架。

我:!!!!!!!!!!

全場笑到反檯,而我,啞左。=_________=

2 thoughts on “校園趣味第108回

發表迴響

